Beste lezers,
Mijn naam is Danae Smeets (19 jaar). Ik ben bezig met het schrijven van het verhaal ‘’AMY MAY Bloedband’’. Het behoort tot het misdaad/thriller genre en is gratis te lezen op sweek.com.
Het verhaal doet tevens mee met de Crime Compagnie Contest waarmee het een uitgeefcontract kan winnen. 14 juni wordt bekendgemaakt of mijn verhaal tot de 8 finalisten (4 door het meest aantal volgers, 4 door de jury gekozen) behoort, maar op dit moment ben ik vooral benieuwd naar jullie meningen. Ik vraag me namelijk erg af of de verhaallijn spannend is, of ik niet op een kinderachtige manier schrijf, of de personages interessant zijn, enz.
Kort gezegd, zou ik jullie recensies erg op prijs stellen.
Door onderstaande link te openen wordt men in één keer doorverwezen naar het eerste hoofdstuk. Wellicht is er eerst een registratie nodig, als jullie nog niet met sweek bekend zijn.
https://sweek.com/story/AgIFBw8HZgABBwgJAwACAwtsCAM
Dit is waar het verhaal over gaat:
Amy, Anneli en Estelle hebben een hechte familieband en zijn elkaars hartsvriendinnen, maar dat verandert als Tom, de echtgenoot van Anneli, zijn intrede doet. Hij drijft de drie vrouwen tot hun uitersten, totdat Toms lichaam in een kadavervrachtwagen tussen een stel dode vaarzen wordt aangetroffen. Zijn lijk is doorzeefd met kogelgaten en zijn hart is chirurgisch verwijderd. De politie wijst al snel Amy als hoofdverdachte aan, omdat ze met haar baan als forensisch patholoog over de kennis en middelen beschikt om een perfecte moord te plegen. Maar is Amy wel zo schuldig als ze lijkt? Er is immers ook een seriemoordenaar met een ziekelijke interesse voor organen actief en hij heeft zijn oog op Amy laten vallen.
Ik kijk uit naar jullie reacties! Hopelijk veel leesplezier!
Danae
Beginnend schrijfster op zoek naar recensies
Re: Beginnend schrijfster op zoek naar recensies
Hoi Danae,
Zelf lees ik geen thrillers, maar misschien dat iemand anders geïnteresseerd is. Ik zal eens rondvragen.
Hartelijke groet en succes met je boek!
Dettie
Zelf lees ik geen thrillers, maar misschien dat iemand anders geïnteresseerd is. Ik zal eens rondvragen.
Dettie
Re: Beginnend schrijfster op zoek naar recensies
Dettie schreef:Hoi Danae,
Dettie
Bedankt!

Terug naar “Het spannende boek/thrillers”