Heerlijk, een nieuw Harry Hole-boek! Het is weer een enorm spannend verhaal geworden.
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/jo-nesbo
Jo Nesbø - De dorst
Re: Jo Nesbø - De dorst
Jaaaa... Harry is uit de dood herrezen.
Er liggen hier nog verjaardagsboekenbonnen. En er is vakantie in zicht.
Dussss...
Er liggen hier nog verjaardagsboekenbonnen. En er is vakantie in zicht.
Dussss...
Niet twijfelen en gewoon deze doen! 

Ik had al gezien dat er weer een Nesbø uit was en was benieuwd wat je er over te melden had. Het is weer supergoed begrijp ik.
Dettie
Dettie
Ja, dat is het zeker. Ik weet inmiddels dat ik iets goeds kan verwachten maar ik ben elke keer toch weer enorm onder de indruk.
En uit! Kan er weinig meer van zeggen dan dat Nesbo gewoon de beste is.
Van het begin tot het eind spannend. Het zit zó knap in elkaar, met een ontknoping die ik niet aan had zien komen. Ik was rotsvast overtuigd van een andere moordenaar. En vond mezelf nog erg slim ook
Van het begin tot het eind spannend. Het zit zó knap in elkaar, met een ontknoping die ik niet aan had zien komen. Ik was rotsvast overtuigd van een andere moordenaar. En vond mezelf nog erg slim ook

Ik zag dat er een film draait binnenkort, een verfilming van een van zijn boeken. Ben ik weer vergeten welke, maar het zag er spannend uit.
O dat klinkt goed. Al twijfel ik altijd bij dit soort films of ik ze wel wil zien, zeker als ik de held al een hele serie lang volg. Ik heb van Harry Hole een beeld in mijn hoofd en stoor me dan tijdens zo'n film de hele tijd dat dat beeld niet klopt.
Ja, er komt zeker een film. Van "De Sneeuwman", een heel spannend Harry Hole-boek. Hier kun je een trailer bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=MqJ05VGhIi8 Volgens mij las ik dat het in oktober in de bioscoop komt.
Gelukkig is er een goede acteur voor Harry Hole gekozen maar een boekverfilming blijft altijd moeilijk. Toch wil ik de film zeker zien!
Wat heerlijk trouwens dat jij ook weer zo genoten hebt, Willeke. Ik vind Jo Nesbø echt een briljante auteur. Er zijn er maar weinig zo goed als hij!
Gelukkig is er een goede acteur voor Harry Hole gekozen maar een boekverfilming blijft altijd moeilijk. Toch wil ik de film zeker zien!
Wat heerlijk trouwens dat jij ook weer zo genoten hebt, Willeke. Ik vind Jo Nesbø echt een briljante auteur. Er zijn er maar weinig zo goed als hij!
Ik vind zijn boeken echt verslavend goed, en zo intelligent geschreven.
Ha, uiteindelijk zal ik die film vast wel gaan bekijken als hij op mijn pad komt, zo gaat het in de praktijk meestal.
Ha, uiteindelijk zal ik die film vast wel gaan bekijken als hij op mijn pad komt, zo gaat het in de praktijk meestal.

Elke keer ben ik weer onder de indruk van zijn schrijftalent en ik blijf ook steeds een tijdje met het verhaal bezig. Vooral als ze over Harry Hole gaan. Zijn andere boeken vind ik ook fantastisch maar Harry Hole is echt een ontzettend knap neergezet personage. Ik vergeet soms bijna dat hij niet echt bestaat. En de verhalen zelf. Je zou denken dat er een keer een wat minder boek tussen zou zitten maar elk boek Nesbo is fantastisch.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”