Alison Gaylin - blijf bij me

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Annemarie

Alison Gaylin - blijf bij me

Berichtdoor Annemarie » 29 Aug 2016, 14:53

Helaas is dit alweer het derde en laatste deel van de reeks over privédetector Brenna Spector. Gelukkig is het geheel goed en geloofwaardig afgerond. Knap gedaan!

Lees meer: http://thrillers-leestafel.info/alison-gaylin

Dettie
Site Admin

Re: Alison Gaylin - blijf bij me

Berichtdoor Dettie » 30 Aug 2016, 09:14

Jammer is dat he als een serie afloopt waar je zo van geniet. Ik ga vaak dan langzamer lezen omdat ik niet wel dat het over is.

Lijkt me erg lastig als je niets vergeet. Dan krijg je op het laatst met alles associaties volgens mij. Als je dan ook nog zo'n dramatische gebeurtenis mee hebt gemaakt zoals het spoorloos verdwijnen van een zus dan wordt het helemaal erg.

Dettie

Annemarie

Berichtdoor Annemarie » 30 Aug 2016, 11:46

Ja, deze aandoening lijkt me heel heftig. Alleen een bepaalde geur kan bijvoorbeeld al talrijke herinneringen opwekken. En nare dingen kun je nooit meer vergeten, dat is misschien nog wel het moeilijkst. Voor ons gaan de scherpe randjes er na verloop van tijd van af, voor iemand als Brenna niet.

Het klinkt misschien heel handig zo'n superbrein maar het heeft veel meer nadelen dan voordelen.

Dettie
Site Admin

Berichtdoor Dettie » 31 Aug 2016, 09:06

Moet er niet aan denken!

Dettie

Marjo

Berichtdoor Marjo » 14 Aug 2017, 11:36

Ik had jouw raad eerder moeten lezen, nu heb ik dus deel drie gelezen zonder de eerste twee te kennen.
Boeiend genoeg, maar je mist inderdaad dingen, ook al wordt het summier er bij verteld.
Toch, en ik denk dat het daar niets mee te maken heeft: ik vind het soms nogal langdradig, en dan ga ik diagonaal. Lijkt me niet de bedoeling, dus verder dan een ruime voldoende komt Gaylin niet voor mij.

Annemarie

Berichtdoor Annemarie » 14 Aug 2017, 12:51

Jammer! Misschien is het inderdaad omdat je de eerste delen hebt gemist, misschien is het gewoon niet jouw stijl.

Terug naar “Het spannende boek/thrillers”