De eerste thriller van deze schrijver die ik al ken van eerdere romans vind ik een groot succes!!
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/nico-de-beer
-
Nico de Beer- Schakels
Re: Nico de Beer- Schakels
Klinkt als een thriller met een fascinerende diepgang. Ga je de volgende delen straks ook lezen?
Je weet hoe ik denk over series. Maar aan de andere kant is de speurder niet zo op de voorgrond aanwezig, het gaat meer om de zaak zelf, en de mensen die daarbij betrokken zijn. Dus ik kan het proberen.
Vanmiddag was ik bij een cultureel café, waar het boek besproken werd: heel veel sterren! Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Vanmiddag was ik bij een cultureel café, waar het boek besproken werd: heel veel sterren! Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Leuk dat je een boekbespreking over dit boek hebt bijgewoond. Je weet maar nooit: misschien wordt dit een serie die je van begin tot eind gaat volgen.
Trilogieën vind je wel weer leuk, bedenk ik me nu. Bij jongerenboeken dan.
Trilogieën vind je wel weer leuk, bedenk ik me nu. Bij jongerenboeken dan.
Gek hè, ik ben juist dol op series. Bij thrillers houd ik juist weer minder van stand-alone verhalen. Geef mij maar thrillers met een vast team van hoofdpersonen en bij voorkeur politiemensen.
Ik vind dat ook heerlijk!
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”