Patrick De Bruyn - Verminkt

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Dettie
Site Admin

Patrick De Bruyn - Verminkt

Berichtdoor Dettie » 08 Nov 2015, 18:43

Peter Bressing, ex-Sabenien, komt terug van een sollicitatiegesprek. Op de autosnelweg rinkelt zijn GSM in zijn jaszak op de passagiersstoel. Met een half oog op het verkeer en met 1 hand sturend probeert hij de GSM uit zijn zak te vissen. Daardoor gaat hij uit zijn strook en hindert een terreinwagen. De bestuurder van de terreinwagen is zo woedend dat hij, als Peter terug op zijn rijstrook is gaan rijden, nog een tijdje “pest” door voor hem te gaan rijden, kort te remmen enz. Peter is zo geschrokken dat hij op een parking stopt om te bekomen.

Lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/patrick-de-bruyn

Inge

Annemarie

Re: Patrick De Bruyn - Verminkt

Berichtdoor Annemarie » 08 Nov 2015, 20:31

Dit klinkt toch wel als een echte aanrader. Zo te lezen is het verhaal heel indringend geschreven.

Inge

Berichtdoor Inge » 10 Nov 2015, 19:57

Is een ook een echte aanrader. Ik weet niet hoe ik op de naam van De Bruyn gekomen ben en ik heb het eerste het beste boek die ik van hem vond uit het rek gehaald. 'k had er geen speciale verwachtingen van.
Het is echt aangrijpend omdat het eigenlijk iedereen kan overkomen. Het leunt zo dicht bij het echte leven aan dat het je echt bij de strot pakt. Vooral in het begin dan.
Later voel je dat er iets geheimgehouden wordt (door Peter maar ook door de politie, enz), dat er iets niet is zo als het moet alleen krijg je het niet te pakken. Pas op het laatste moment als er uit de doeken gedaan wordt hoe het in elkaar zit heb je een aha moment

Annemarie

Berichtdoor Annemarie » 10 Nov 2015, 21:58

Heerlijk toch, zo'n onverwachte ontdekking. Hoe meer je schrijft, hoe nieuwsgieriger ik word. Het gaat op mijn (was)lijstje.

Terug naar “Het spannende boek/thrillers”