Jan Forstner is als 12-jarige getuige van het verdrinken van zijn buurmeisje, nadat ze ontsnapt was uit de psychiatrische instelling waar zijn vader werkt.
Lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/wulf-dorn/
Inge
Wulf Dorn - IJzige stilte
Re: Wulf Dorn - IJzige stilte
Lekker 'vrolijk' boek Inge 
Dettie

Dettie
Dus toch niet zo'n goed boek?
Jammer dat het toch wat tegenviel. Het begin klinkt heel interessant.
Het boek begon heel spannend en snel en de spanning en de snelheid blijven heel lang op hoog niveau. Ik denk dat het daarom moeilijk werd om een goed einde de krijgen.
Pas op het einde gaat het voor mij steil bergaf. Het einde is te explosief.
Ik denk dat dit boek het niet slecht zou doen als film.
En eindelijk... 'k heb het me lopen afvragen... :
je hebt de verdrinking van het buurmeisje, de verdwijning van de kleine broer, de vader die verongelukt met zijn wagen, de moeder die zelfmoord pleegt, nog een meisje uit de instelling die zelfmoord pleegt, de vriend van het meisje dat zelfmoord pleegt, een archivaris die vermoord wordt,... (ja vallen heel wat doden
)
Misschien hoefde dat niet allemaal in 1 boek?
Pas op het einde gaat het voor mij steil bergaf. Het einde is te explosief.
Ik denk dat dit boek het niet slecht zou doen als film.
En eindelijk... 'k heb het me lopen afvragen... :
je hebt de verdrinking van het buurmeisje, de verdwijning van de kleine broer, de vader die verongelukt met zijn wagen, de moeder die zelfmoord pleegt, nog een meisje uit de instelling die zelfmoord pleegt, de vriend van het meisje dat zelfmoord pleegt, een archivaris die vermoord wordt,... (ja vallen heel wat doden

Misschien hoefde dat niet allemaal in 1 boek?
Dat zou het best eens kunnen zijn. Als er zoveel gebeurt is het op een gegeven moment wel een beetje gedaan met de geloofwaardigheid.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”